25 Eylül 2014 Perşembe

BURASI PEK ÖKSÜZ KALDI

Henüz pazenlere başlamış değilim(sadece kalıp çıkarttım) 

ama canım yeni yıl hazırlıkları yapmak istiyor. Bu aralar bir maymun iştahlılık var üzerimde. Yapmak istediklerim de hep zaman alıcı şeyler. Nakışlı işler meselâ..Çok güzel ipliklerim var değerlendirmek istediğim.

Bugünü sadece el işlerime ayırmıştım, hiç ara vermeden tığ işi yaptım..Geri kaldığım adetleri tutturmak istiyorum ama olmuyor. Dün misafirlerim vardı, yarın ben gidiyorum, Cumartesi günü de başka bir program var. 

Pazar günü pijamaların hiç değilse altlarını bitirmeye niyetim var.

Yılbaşı için yastıklar tasarlamıştım, belki onların malzemesini hazır ederim. Nakış olacak şeyleri de kumaşa çizerim..

Bazen kafamın içindekileri daha düşünürken yoruluyorum, bakalım ne kadarını hayata geçirebileceğim..

Not: Renkli kareler 114 adet oldu. Daha çoook işi var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder